open up my eager eyes

skönt att vara tillbaka i skolan och träffa alla nu efter lovet.. när jag knackade på dörren till datasalen så öppnade Melker och sträckte ut sina armar - Nicole vad jag har saknat dig. haha blev så glafd, fick en stooor kram :)

Efter skolan så drog jag direkt hem till S och blev bjuden på varm choklad och bullar, mm. Runt middagstid drog vi hem till en av hans kompisar och käkade middag och bara chillade, drog oss hem vid 1 i natt med otroligt tunga steg, jag var dötrött och hade magknip. Finns inga ord för hur skönt det var att krypa ner i sängen!  Var dessutom otroligt mysigt att sova med någon :) i dag klev vi upp vid 11 och käkade frukost och drack världens godaste te,det smakar typ pepparkaka. Är hos Thomas en snabbis nu, ska snart träffa mamma, hon ska shoppa, puuust. men vi brukar vanligtvis vis få oss några skratt när hon provar kläder :P

Ailin ringde dessutom i dag, hon kör bil ifrån Norge nu påväg hem, hon hade med sig lite norska godsaker till mig, Som t.ex. Biola,Surkål mm.. låter kanske inte så gott men jag längtar efter att få äta!!!!

Nu har ni fått en liten uppdatering från senaste dagarna, ska dra nu, Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0