Stockholm City

Klev upp 06.10 i morse för att duscha och göra mig i ordning, jag var sååå trött! låg och vred och vände mig till 3 i natt. Nu är jag aif på pappas jobb sen 2 timmar tillbaka.. mitt i stockholm city.. ska snart kila ner på stan och byta en tröja på   Gina Ttricot. ska bli spännande att se om jag ens hittar till den affären och än mer spännande om jag hittar tillbaka till pappas jobb :P tänkte spana in lite andra affärer också, har befunnit mig i stockholm 6 dagar nu och det är inte förän nu jag befinner mig i city. medan jag ända hänger med alla kostymnissar så tnäkte jag ta tillfället i akt och intervjua pappa inför arbetet i min söka jobb kurs, om han nu får lite tid över..

Ikväll ska jag åka hem till umeå igen, landar på alviks flygplats kl 21.20. kommer vara dötrött innan jag är hemma i kalla vintriga norrland igen. fick veta igår kväll att jag är ledig på onsdag, blev genast mycket lyckligare!!

just ja jag var på Strindbergs Intima Teater igår, en teaterföreställning för barn, men det hör inte hit.. den var faktiskt helt okej, tror inte småungarna fattade mycket alls av det, det handlade "TYP" om att det är så synd om alla människor och en hel del om döden. Den hette så mycket som " Ett litet drömspel"

nene nu ska jag kila ner på stan och titta på så mycket saker, och säkerligen önska att jag var rik!

Kommentarer
Postat av: Taheri

sv. ja den var jätte bra och sorglig, du borde se den! :)



Har du haft det bra i Stockholm? :)

2009-03-09 @ 10:57:07
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0