Back on track?

Mitt liv börjar te sig hyfsat normalt igen. i'm back on track! så känns det inombords iaf.
Haft sällskap av S två nätter nu.. jag vet jag vet, jag borde inte. men han har betett sig annorlunda nu. han ställer upp för mig vilket jag inte trodde att han skulle göra.. det känns underbart. jag kan inte ljuga om mina känslor för honom..

Det har varit en bra dag idag, inte mått särskillt illa, lite ont i huvet men va fan. fick sluta tidigare från jobbet. otroligt skönt.
börjar tidigt i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att höra!

När kommer du hem nästa gång? Ja skulle behöva lite hjälp me håret, mamma orkar inte slinga mitt hår!

2009-05-05 @ 22:46:17
URL: http://smsa-smsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0