Solen kikade fram

gårkvällen spenderade jag med Isabelle min bästa. vi åt chips och glass, såg på film och pratade om allt möjligt, riktigt trevligt :) precis när jag skulle lägga mig för att sova så kommer S in genom dörren vi pratade och fjantade oss tills det blev läggdags, han somnade på 2 röda och jag låg vaken till sex i morse. Great!

idag när vi vaknade så gjorde vi frulle och lyssnade på musik, lite senare så kom solen äntligen fram så vi har spenderat större delen av dagen på balkongen med en kopp kaffe och en cigg, nu är sommaren nära.
blev tillfrågad om att följa med på en konstutställning på Umedalen men  var för trött. Nu har jag tagit en dusch och känner mig piggare och fräschare. det ända som fattas nu är att slänga sig i soffan och se på Family guy.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Cigg!!!??

2009-05-22 @ 08:18:00
Postat av: Isabelle

undrar vem det är som kommenterar anonymt? förresten, gillar den här designen mer. puss!

2009-05-23 @ 02:07:36
Postat av: Anonym

anonyma pappa!

2009-05-26 @ 14:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0