Am i growing up?

Jag har inte uppdaterst på en evighet, så tänkte göra ett försök.
Ärligt talat så har det inte hänt så¨värst mycket. Har varit på krogen med vänner och haft trevligt, varit på min farbrors bröllop, som var jätte fint!  Veckan som har varit och helgen så har jag varit med Ante mestadels och hjälpt Thomas och Anna att flytta saker och städa, eftersom att dom har flyttat till en större lägenhet.
på tal om lägenhet så har jag och Ante sökt en på Teg och vi får svar på fredag. jag är jätte nervös och förväntansfull!!

I Morgon så vet jag inte vad vi har inplanerat, jag jobbar iaf på kvällen och även tisdag och torsdag, vilket känns jätte bra får då blir löningsbesked bättre.

Just ja jag har köpt en soffa, haha! jätte fin, för 1000 kr på blocket, lätt värt.












Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha. vad "vi" har inplanerat? ni sitter väl inte ihop?

2009-08-30 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

yes u are growing up



/ dad

2009-08-31 @ 08:41:37
Postat av: Anonym

yes u are growing up



/ dad

2009-08-31 @ 08:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0