Nu är det Jul igen

klockan är mycket och jag sitter framför datorn för att försöka bli trött, men utan framgång.

det är -18 grader kallt ute och jag börjar för första gången känna en gnutta julstämning, när jag tittar ut genom förnstret så är det vitt överallt.
får minnen från juafton för två år sedan, när jag och isabelle,min syster och hennes man satt och spelade bingolotto på uppesittarkvällen, hur mysigt som helst. Isabelle sov över hos mig och på julaftonsmorgon gick vi upp och åt gröt till frukost. Det kallar jag en riktig julafton!

I år blir det samma visa, bingolotto hos min syster och hennes man. kommer bli kanon :)




Kommentarer
Postat av: isabelle

jag ser sjuuukt lång ut på den här bilden

2009-12-18 @ 01:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0