22 September

Nu var det tisdag och jag jobbar hela kvällen. känner mig ruskigt seg i dag och inte det minsta sugen.
I går for jag till Thomas och hängde med honom hela dagen, vi åt mat, såg film och pratade en massa.

Nu börjar det kännas verkligt, jag flyttar nästa vecka. I går så adressändrade jag och det kändes jätte konstigt, men oerhört skönt! Jag börjar dessutom känna av lite stress. jag flyttar på torsdag nästa vecka så det är inte så länge kvar, men jag har inte packat ner en ända sak. det börjar bli dax. På måndag så drar vi till IKEA för att köpa det som återstår, tv-bänk tv-bord och lite små saker. Jag har alltid älskat ikea, jag skulle kunna gå omkring där i flera dagar och bara drömma mig bort. men det är tur att jag inte har så mkt pengar att röra mig med för då skulle ingen annan i butiken på chans att köpa något.



Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet. herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0